Beauty tips - March 16

čtvrtek 7. dubna 2016

Po měsíci opět článek týkající se kosmetiky. Největší radost mám, když najdu věc, která funguje, ale přitom za ni moc neutratím (šetřím, co to jde, ale ta klesající libra mi moc nehraje do karet :)) A tady v Anglii se mi to zatím úspěšně daří.



Produkt: Lash Love Mascara, Mary Kay, 8g
Cena: 390 Kč
Koupeno v: dárek, jinak stránky Mary Kay
Hned jako první tu máme produkt, který je bez problému k dostání i v Česku, a to řasenku Lash Love od Mary Kay. Značku mám celkově v oblibě, jeden čas jsem hodně užívala jejich přípravky na pleť a taky tvářenky mají skvělé, ale patří spíše k té dražší kosmetice. Řasenku jsem dostala od mamky při návštěvě v Česku, což jsem dost ocenila, moje stará už byla na vyhození. Má skvělý kartáček, řasy dokonale rozčeše, takže se neslepují. Krásně je prodlouží, ale nezahustí. Největší mínus je asi cena. Upřímně bych od řasenky za skoro 4 kila čekala více. V drogerii se dají sehnat daleko levnější kousky se stejných či lepším efektem, takže za mě příště už ne.




Produkt: Matt Lip Butter Pencil Marshmallow Pink, Collection
Cena: 2.99 £
Koupeno v: Superdrug
Moje vůbec první máslo na rty a hned trefa do černého. Collection je  jedna z nejlevnějších značek v Anglii, ale rozhodně ne nekvalitní, jak jsem se mohla přesvědčit. Máslo se lehce nanáší a krásně pigmentuje (tuhle barvu jsem si naprosto zamilovala). Během dne je třeba rty znovu přetřít, ale vzhledem k ceně je výdrž odpovídající. Velké překvapení, které si určitě odvezu do zásoby domů.



Produkt: Hydrate & Shine Conditioning Masque with Coconut Water, Superdrug
Cena: 2.59 £
Koupeno v: Superdrug
Miluju kokos, proto mi tahle maska neskutečně voní a musela jsem ji hned vyzkoušet. Stačí ji po použití šamponu nanést na vlhké vlasy, nechat zhruba 10 - 15 minut působit a smýt. Dostane se vám lesklých, hebkých, vyživených vlasů s úžasnou vůní, kterou zaregistruje i okolí. A ta cena je pecka! :)



Produkt: 2 in 1 Hand & Nail Cream, Superdrug, 30 ml
Cena: 1.05 £
Koupeno v: Superdrug
K tomuto krému na ruce jsem přišla úplnou náhodou. Po příjezdu do Anglie jsem začala mít dost suché ruce, takže jsem naběhla do Superdrugu a koupila ten první nejlevnější krém, co jsem uviděla. A neskutečně překvapil. Moje neustále se lámající nehty se přestaly třepit a začaly růst jako divé. Tomu říkám zázrak za babku (libru :)).

Snad jsem někoho inspirovala, především ty, co v Anglii bydlí nebo se sem chystají na výlet. Vybrali byste si?

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS