Newbies in my wardrobe - Haul Primark, Melody Fashion

čtvrtek 17. března 2016

V mém šatníku opět přibylo několik kousků. Kde já budu nakupovat, až se vrátím domů? A že se to nebezpečně blíží!!!

MELODY FASHION



U nás ve městě zavírali obchod Melody Fashion a měli opravdu velké slevy. Zajímavé, že jsem si ho doposud nevšimla. Ale ta obrovská cedule - Everything under 10 £ se tentokrát nedala přehlédnout. Po vstupu jsem až trochu zalitovala, že jsem tento poklad neobjevila dřív. Nakonec jsem si z mnoha kousků vybrala "nenápadné" letní šaty (nerada vyčnívám z davu :D). A cena? Krásných 5 £. Teď už si počkat na léto, zbavit se odstínu alá "ředitelka vápenky" a můžeme vyrazit. 

PRIMARK



Začínám celkem podléhat Primark doplňkům. Poslední dobou mám problém si udělat culík, aniž by mi netrčelo z hlavy milion podrůstků = vypadám jak po el. šoku (je to otrava, ale jupíí, vlasy rostou). Takže jsem rychle šáhla po tomhle packu 10 - ti čelenek za 1 £. Konečně vypadám jako člověk.
A další láska, mašličkový gumičky - 1.50 £. Někomu to připadá zvláštní, ale já ten roztomilý look naprosto miluju. 


Plný věšák punčoch, silonek, podkolenek, nadkolenek, ponožek atd. po 2 £ Koupila jsem si hned několik páru k té sukni, kterou ještě nemám :) Největší radost mám z černých nadkolenek, vypadají fakt skvěle. Asi budu pobíhat po Česku jako "anglická školačka" :)



A  borec na konec! Miluju, miluju tyhle boty. Jasně, kvalita Primark asi nic moc, budou to spíš "jednoletky", ale ten design je  prostě skvělej + cena  £. Myslím, že jim za chvíli pořídím ségry (mají totiž plný regál různých vzorů a barev, ajajaj)

Co nového jste si pořídili vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS