Beauty hits - February 16

pondělí 7. března 2016



Únor utekl jako voda a já opět objevila pár kosmetických vychytávek, které mi značně ulehčují život a konečně mi pomohly vyřešit problém s mými vlasy. Třeba se necháte inspirovat :)




Produkt: Dry Shampoo Cherry, Batiste, 200 ml, Dry Shampoo Divine Dark, Batiste, 200 ml
Cena: 2.99 £, 3.99 £
Koupeno v: Superdrug
Já vím, jsem asi 100 let pozadu,  poprvé jsem zkusila suchý šampon Batiste. A rozhodně ne naposledy. Jako první jsem si koupila Batiste Cherry, nejenže perfektně funguje, ale taky nádherně voní. Hned po něm následoval Batiste Divine Dark, ten sice není tolik parfémovaný, ale sprej je zbarven do hněda speciálně pro tmavovlásky, takže nemusíte mít strach, že vám na hlavě zůstanou bílé fleky. Protože se mi hodně mastí vlasy, tuhle věcičku jsem si naprosto zamilovala. Skvěle funguje a dokonce dodá vlasům mírný objem. Jestli jste ještě nezkusili, honem pro něj utíkejte, u nás šampony seženete třeba v DM.




Produkt: Carribean Escape Illuminating Body Butter, Avon Planet Spa, 200 ml
Cena: cca 120 Kč (podle internetu)
Koupeno v: vánoční dárek :)
Tohle tělové máslo jsem si přivezla z Česka jako vánoční dárek. Avon už jsem měla dávno v oblibě a i nyní nezklamal. Máslo krásně voní, hezky se roztírá, skvěle hydratuje, pleť se po něm jemně třpytí. A ta úžasná krabička!






Produkt: I Love Juicy Shampoo, Lush, 100 ml
Cena: 5.75 £
Koupeno v: Lush
I love Lush! Přiznám se, že jsem o značce Lush před příjezdem do UK neměla ani tušení. U nás je prodejna, myslím, jen v Praze, tady ho najdete všude. Jedná se o ručně dělanou kosmetiku, za kterou si sice připlatíte, ale určitě se to vyplatí. Jak už jsem psala, hodně se mi mastí vlasy. A tady v Anglii se to díky neskutečně tvrdé vodě několikanásobně zhoršilo + se přidaly lupy. Neee. V zoufalosti jsem sáhla po Head and Shoulders, ale ani ten mi nezabral 100%. Zamáčkla jsem slzu, otevřela peněženku a zkusila tohoto krasavce z Lush. A řeknu vám, paráda. Vlasy po umytí nádherně "ovocně" voní, po lupech a mastnotě ani stopy. Snad nikdy jsem neměla pocit tak "čistých" vlasů. Protože hodně vysušuje, nedoporučuje se používat denně či obden (což já nedělám, na to jsem moc líná :D a vlasy se díky němu tolik nemastí, takže ani není třeba). Bohužel obsahuje parabeny a sulfáty, naštěstí aspoň silikonům se s Lushem vyhnete.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS