ABOUT ME

středa 9. března 2016

Ahoj!

Jmenuji se Edita, je mi 21 let a momentálně žiji v Anglii, jinak "su moravanda od Brna". Jak jsem se sem dostala? To je opravdu dlouhý příběh, snad o tom někdy i napíšu, až budu mít odvahu :) Ve zkratce, nebyla jsem spokojená s tím, jakým směrem se můj život ubírá, a ani přesně nevěděla, jak by to mělo být správně. Takže jsem si jeden den řekla dost a otočila všechno o 360°. Odjela jsem jako au pair do Anglie. Tenkrát mi to připadalo trochu (hodně) bláznivý, dnes to beru jako to úplně nejvíc nejlepší (a ještě lepší) rozhodnutí, co jsem kdy udělala.

Miluju sport, hlavně aerobik, díky kterému jsem poznala spoustu úžasných lidí a je další věcí, která mi zásadně ovlivnila život. Jsem hodně, ale hodně ukecaná. Mám ráda kreativní práci a komunikaci s lidmi (dost často komunikuji já, ale taky vás pustím ke slovu :)). Zavřete mě někam samotnou s tunou účetnictví a zblázním se. Nesnáším čísla a počítání, pokud se nejedná o nákupy :) V těchhle počtech jsem naopak dost dobrá, řekla bych (ano, přiznávám se, fakt ráda nakupuju, cokoliv).

Také se zajímám o literaturu a vzdělávání v rámci  osobního rozvoje a pozitivního přístupu k životu. Tohle vzdělání vám dá totiž daleko více než x let ve školních lavicích. Jo a  mám občas (dost často) bláznivý nápady , naštěstí mám kolem sebe kamarádky, které jsou snad ještě víc crazy jak já, takže si nepřipadám divně (většinou).

Věřím a doufám, že svým blogem někoho nakopnu a dodám odvahu změnit svůj život k obrazu svému. Ať už si sbalíte kufry a přestěhujete se na druhý konec světa nebo jen změníte barvu vlasů. Každá změna se totiž počítá a já budu ráda, když se o ně se mnou podělíte tady na blogu nebo na fb fan page - Edit from the otherside.

E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS