BEAUTY HITS - JANUARY 16

středa 17. února 2016

Hlásím se opět po dlouhé době. Moc práce, moc učení, ale mě ten kolotoč vlastně baví, akorát se v něm musím naučit chodit.
Napadlo mě, že bych vám mohla každý měsíc ukázat kosmetické vychytávky, které tu nalézám. Netuším, jak moc jsou které značky dostupné v ČR, ale pokud byste měli zájem, internet je všemocný :)
UK je ráj co se týče kosmetických značek. Je tu neskutečný výběr všeho možného. Vůbec ne jako u nás, kdy v drogérce najdete cca 5 značek. Už jsem si tu na některé produkty tak zvykla, že nevím, co si bez nich v Česku počnu.

Dnes vám představuji lednové oblíbence:


Produkt: Pro Fix Oil Control Fixing Spray, Makeup Revolution, 100 ml
Cena: 5£
Koupeno v: Superdrug
Patřím k lidem, kterým se bohužel během dne pleť neskutečně mastí. Takže bez pudru ani ránu. Tato věcička je další, co mi pomáhá proti tomu bojovat. Jedná se o sprej značky Makeup Revolution, který zafixuje konečné líčení a pomáhá regulovat lesk pleti. A musím říct, že vážně funguje. Make up vydrží o dost déle. 



Produkt: Pure Active - Micellar Cleansing Water, Garnier, 400 ml
Cena: 3.29 £
Koupeno v: Superdrug
Micelární voda - bez té v UK ani ránu. Voda z kohoutku je tu šíleně tvrdá a hodně holkám se tu po ní dost zhoršila pleť. Tudíž na radu ostatních si obličej vůbec neumývám obyčejnou vodou, ale používám tuto micelární od Garnier. A světe div se! Pleť mám lepší než kdy předtím v Česku.



Produkt: Spot Stick, Superdrug Tea Tree, 10 ml
Cena: 3. 29 £ (kupovala jsem v akci 2 za cenu 1)
Koupeno v: Superdrug
Tuto značku jsem poprvé viděla až tady v UK. Je to speciální značka od Superdrug, jako třeba u nás máme "rosmaňácký" výrobky. Jedná se o celou sadu různých přípravků na problematickou pleť. Všechny obsahují tea tree oil, který má hojivé účinky. Jak už jsem psala, s pletí tu mám problémy mnohem menší, ale když už se něco objeví, použiji tuhle tyčinku, večer naťupu na problematické místo a ráno ani stopy. Při nanesení trošku štípe, ale pupínky dokonale vysuší. Pro mě je to zelený zázrak (budu si ho muset nakoupit domů do zásoby)

.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS