I JUST LOVE DAYS LIKE THIS

středa 2. prosince 2015


Není nic lepšího než vstávat do krásného slunečného dne. A pak že je Anglie pořád upršená! Sluníčko mi vždy dokáže zlepšit náladu, najednou mám energie na rozdávání a vše mi jde líp. Vstávat, cvičit, uklízet, učit se, číst si, tvořit, vymýšlet, relaxovat...prostě všechno. Naopak během deštivých dnů musím sama se sebou zápasit, přemlouvat se a nakonec se z té postele téměř doslova vykopat. Namísto toho bych v ní raději zůstala celý den. Ale snažím se...má vůle teď sice není zrovna nejpevnější, nicméně bojuju co to jde. A možná Vám o tom někdy napíšu, protože mám spoustu vychytávek (pokud zrovna nebude pršet a já se nebudu válet v posteli :D neee, nebudu!).



Mimo krásné počasí k mé dobré náladě přispěly i další dvě věci:

1) ČLENSTVÍ VE FITKU
 Jo, konečně! Zařizování bylo malinko problematické, proto to tak trvalo, ale je to doma. Už bylo načase, jinak bych se z toho nicnedělání za chvíli zbláznila. Jak moc mi chyběl pohyb, ten pocit, když nemůžeš, ale šáhneš si na dno a jedeš dál. Nebo když odcházíš totálně vyčerpaný z lekce s přiblblým úsměvem na tváři díky návalu endorfinů a cítíš se prostě skvěle. A pak tě druhý den všechno bolí, to už se tak skvěle necítíš, ale máš ze sebe sakra dobrý pocit. To všechno mi chybělo.
Takže hned dnes vyrážím na první lekci - konkrétně step aerobic. A už se neskutečně těším. 

2) DOMLUVEN VSTUPNÍ TEST DO ESOL KURZU
Také jsem si dnes  dohodla termín vstupního testu do kurzů angličtiny na místní college. Po x telefonátech, mailech, osobním pohovoru je to konečně zařízeno. Unbelievable! Takže bych teď měla  máknout a oprášit gramatiku. Ať to stojí za to, když jsem do toho vložila tolik úsilí a následně i nemalou částku peněz (moje peněženka opět pláče).

Shrnuto podtrženo = úspěšný den. Já už si jdu nachystat věci do gymu. Haha, konečně taky něco vytáhnu, protože polovinu mého kufru, který jsem si přivezla, zabralo jen sportovní oblečení. A půjdu si dát do těla (snad tam nevypustím duši po té x měsíční pauze).

A jak se dnes máte Vy? Doufám, že taky tak super jako já! :)

E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

 
FREE BLOGGER TEMPLATE BY DESIGNER BLOGS